Articole recente

  • 2022-ul meu e cu dus-întors : de la Etică la Teatru și invers
  • Descartes…cu o introducere de Spinoza?!
  • Pedagogia ascultării (chinuirii). Eu și Ego la Actorie
  • Teatrul și Reforma. Pe românește
  • Ne interesează Teatrul Național? De ce?

Comentarii recente

  • Marian în Ovidiu Mihăiță: „Treaba mea nu e să scriu proiecte câștigătoare, treaba mea e să fac spectacole care să aibă sute de reprezentații, la care publicul să se reîntoarcă în timp.”
  • Ovidiu Mihaita în Ovidiu Mihăiță: „Treaba mea nu e să scriu proiecte câștigătoare, treaba mea e să fac spectacole care să aibă sute de reprezentații, la care publicul să se reîntoarcă în timp.”
  • Marian în Integritatea ca anticorp. După un an.
  • Despre puscăriași, penibil și Marian Popescu - Cristian Ducu, PhD în Integritatea ca anticorp. După un an.
  • Marian în Cultura de pripas (I)

Etichete

Actor alegeri Artist Brâncuși Caragiale cercetare CNATDCU Comisia de etică comunicare creativitate Cultură dans demitere demnitari doctorat educația educație elevi Emilia Șercan etică Gabriel Oprea integritate Ion Caramitru Ken Robinson legea educației legislație management manager Marian Popescu ministerul culturii Plagiat public publicuri regizor România scenă spectacol studenți Teatru text UNITER universitate Universitatea din București Victor Ponta Școala

Arhive

Categorii

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Sertare
  • Conectare
  • Căutare

Marian Popescu

Cred că ne-am născut ca să fim mai buni. Ce pot face eu pentru asta?

Meniu

Sari la conținut
  • Prima pagină
  • Artele Interpretării
    • Artele în Societate
    • Actorul
    • Cronica Spectacolului
    • Teatrul meu/Invitații mei
  • Artele Comunicării
  • Artele Educației
    • Legislație
  • Cărți
    • Cărți citite
    • Cărțile mele
  • Ceva despre mine

Etichetă: specializări

Artele în Societate, Legislație

Directorul sau managerul de teatru. Sfârșit de partidă?

3 ianuarie 2016MarianAmerica, Anglia, artele spectacolului, Artist, Corina Șuteu, director, doctorat, Gabriela Sârbu, instituții culturale, Ion Caramitru, licență, manager, Marian Popescu, masterat, ministerul culturii, Richard Eyre, specializări, Teatru, UNITER, Victor Scoradeț 8 comentarii

 

Cum este, de fapt, gândită funcția de manager al teatrului?

De altfel, e o discuție mai veche privind identitatea directorului, mai nou, a managerului de teatru în România. E bine ca el/ea („ea” e mai rar!) să fie „artist/ă” (regizor, actor) sau asimilat („critic, cronicar teatral”) sau nu?

Continuă lectura →

Partajează asta:

  • Clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe Google+(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a trimite prin email unui prieten(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru imprimare(Se deschide în fereastră nouă)
Standard
Propulsat cu mândrie de WordPress | Tema: Ryu de WordPress.com.
Design de informagination.ro
loading Anulare
Articolul n-a fost trimis - verifică adresele tale de email!
Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.