Articole recente

  • Un fapt de conștiință
  • „Reconstituirea” fascinantă a criticii teatrale în comunism
  • Cultura unei absențe: Bizanțul
  • Cât de contemporană este dramaturgia română?
  • Despre trădare sau Ticăloșia rentabilă

Comentarii recente

  • mona m în Un fapt de conștiință
  • Petru Piscoi în Un fapt de conștiință
  • Ana-Maria Rotaru în Tu ai dreptate. Dar și tu.
  • Marian în Despre trădare sau Ticăloșia rentabilă
  • Cristiaba în Despre trădare sau Ticăloșia rentabilă

Etichete

Actor actriță alegeri Artist Brâncuși București cercetare CNATDCU Comisia de etică comunicare corp creativitate Cultură dans demitere demnitari doctorat educația educație elevi etică Gabriel Oprea integritate Ion Caramitru Ken Robinson legislație ministerul culturii ministrul educației moarte Plagiat public publicuri regizor România scenă spectacol studenți Teatru text UNITER universitate universitatea Universitatea din București Victor Ponta Școala

Arhive

Categorii

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Sertare
  • Conectare
  • Căutare

Marian Popescu

Cred că ne-am născut ca să fim mai buni. Ce pot face eu pentru asta?

Meniu

Sari la conținut
  • Prima pagină
  • Artele Interpretării
    • Artele în Societate
    • Actorul
    • Cronica Spectacolului
    • Teatrul meu/Invitații mei
  • Artele Comunicării
  • Artele Educației
    • Legislație
  • Cărți
    • Cărți citite
    • Cărțile mele
  • Ceva despre mine

Etichetă: artele spectacolului

Artele în Societate, Legislație

Directorul sau managerul de teatru. Sfârșit de partidă?

3 ianuarie 2016MarianAmerica, Anglia, artele spectacolului, Artist, Corina Șuteu, director, doctorat, Gabriela Sârbu, instituții culturale, Ion Caramitru, licență, manager, Marian Popescu, masterat, ministerul culturii, Richard Eyre, specializări, Teatru, UNITER, Victor Scoradeț 8 comentarii

 

Cum este, de fapt, gândită funcția de manager al teatrului?

De altfel, e o discuție mai veche privind identitatea directorului, mai nou, a managerului de teatru în România. E bine ca el/ea („ea” e mai rar!) să fie „artist/ă” (regizor, actor) sau asimilat („critic, cronicar teatral”) sau nu?

Continuă lectura →

Partajează asta:

  • Clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe Google+(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a trimite prin email unui prieten(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru imprimare(Se deschide în fereastră nouă)
Standard
Propulsat cu mândrie de WordPress | Tema: Ryu de WordPress.com.
Design de informagination.ro
loading Anulare
Articolul n-a fost trimis - verifică adresele tale de email!
Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.