Acum peste doi ani scriam despre o reclamă Savana care m-a făcut să reacționez. Cum se vede din articolul „Șmecherașul Savanei cu teflon”. (http://marianpopescu.arts.ro/smecherasul-savanei-cu-teflon/) Văd, din întâmplare o nouă reclamă, cred că e de anul trecut, unde „saltul” mi se pare remarcabil. Construită pe ideea limbii române folosită prost („decât”), reclama construiește un cadru „academic”, o expunere a unui personaj care folosește prost, cum tot auzim azi, pe „decât”. Personajul lui Andi Vasluianu, împreună cu un altul, dau o lecție de română celui care vorbește aiurea cu „decât”, dar surpriza e că prostul vorbitor face din greșeala sa caracteristica pozitivă a noului produs prezentat acum. În alt videoclip, jocul e cu „care” în loc de „pe care”. (https://www.youtube.com/watch?v=-ktFDyOGdJU) Reclamele mai recente ale noilor produse sunt construite pe ideea gramaticii. Ceea ce înviorează mult comunicarea caracteristicilor produsului. În plus, sunt mici lecții făcute cu umor, cu atitudine potrivite de către toți interpreții. Observ o punere în scenă eficientă și o dramaturgie mai limpede. Mi-au plăcut.