Articole recente

  • Ne interesează Teatrul Național? De ce?
  • Cultura de pripas (I)
  • „Domnu’, astea-s cărți vechi!”
  • Clarificări pentru plagiatori
  • Teatru de război

Comentarii recente

  • Marian în Cultura de pripas (I)
  • Andrei Aurel în Cultura de pripas (I)
  • Marian în Ovidiu Mihăiță: „Treaba mea nu e să scriu proiecte câștigătoare, treaba mea e să fac spectacole care să aibă sute de reprezentații, la care publicul să se reîntoarcă în timp.”
  • Şandor Cristina în Ovidiu Mihăiță: „Treaba mea nu e să scriu proiecte câștigătoare, treaba mea e să fac spectacole care să aibă sute de reprezentații, la care publicul să se reîntoarcă în timp.”
  • Dana Bădulescu în Radu Vancu: ” La el am văzut pentru prima dată pe viu ceea ce știam doar în teorie: că literatura te poate face mai bun”

Etichete

Actor alegeri Artist Brâncuși București Caragiale cercetare CNATDCU Comisia de etică comunicare creativitate Cultură dans demitere demnitari doctorat educația educație elevi Emilia Șercan etică Gabriel Oprea integritate Ion Caramitru Ken Robinson legea educației legislație management manager ministerul culturii Plagiat public publicuri regizor România scenă spectacol studenți Teatru text UNITER universitate Universitatea din București Victor Ponta Școala

Arhive

Categorii

  • Email
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Sertare
  • Conectare
  • Căutare

Marian Popescu

Cred că ne-am născut ca să fim mai buni. Ce pot face eu pentru asta?

Meniu

Sari la conținut
  • Prima pagină
  • Artele Interpretării
    • Artele în Societate
    • Actorul
    • Cronica Spectacolului
    • Teatrul meu/Invitații mei
  • Artele Comunicării
  • Artele Educației
    • Legislație
  • Cărți
    • Cărți citite
    • Cărțile mele
  • Ceva despre mine

Etichetă: director

Artele în Societate, Legislație

Directorul sau managerul de teatru. Sfârșit de partidă?

3 ianuarie 2016MarianAmerica, Anglia, artele spectacolului, Artist, Corina Șuteu, director, doctorat, Gabriela Sârbu, instituții culturale, Ion Caramitru, licență, manager, Marian Popescu, masterat, ministerul culturii, Richard Eyre, specializări, Teatru, UNITER, Victor Scoradeț 8 comentarii

 

Cum este, de fapt, gândită funcția de manager al teatrului?

De altfel, e o discuție mai veche privind identitatea directorului, mai nou, a managerului de teatru în România. E bine ca el/ea („ea” e mai rar!) să fie „artist/ă” (regizor, actor) sau asimilat („critic, cronicar teatral”) sau nu?

Continuă lectura →

Partajează asta:

  • Clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a partaja pe Google+(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru a trimite prin email unui prieten(Se deschide în fereastră nouă)
  • Clic pentru imprimare(Se deschide în fereastră nouă)
Standard
Propulsat cu mândrie de WordPress | Tema: Ryu de WordPress.com.
Design de informagination.ro
loading Anulare
Articolul n-a fost trimis - verifică adresele tale de email!
Verificarea emailului a eșuat., te rog încearcă din nou
Regret, blogul tău nu poate partaja articole prin email.